IFAR

Internetowe Forum Archiwalne => Kształtowanie zasobu archiwalnego => Wątek zaczęty przez: Filip Kwiatek w Lipiec 30, 2018,

Tytuł: Prowadzenie teczek aktowych przez pracowników niemerytorycznych
Wiadomość wysłana przez: Filip Kwiatek w Lipiec 30, 2018,
Czy spotkaliście się w praktyce z modelem kancelaryjnym polegającym na prowadzeniu akt spraw przez pracowników niemerytorycznych? Jest wydzielony dział, w którym pracownicy, zakładają sprawy w spisach, gromadzą akta, prowadzą teczki, przekazują do AZ. Merytoryczni tylko inicjują, prowadzą tok spraw i przynoszą dokumenty.
Tytuł: Odp: Prowadzenie teczek aktowych przez pracowników niemerytorycznych
Wiadomość wysłana przez: Danuta J. Samek w Lipiec 30, 2018,
Dziwne zjawisko, ale zdarza się. Wszystko zależy od dyscypliny i od respektowania regulaminu obowiązującego w AZ. A poza tym : normatywy! IK, IA i JRWA. Obowiązek pracownika merytorycznego (aktotwórcy) = doprowadzić dokumentację do spisów zd-odb! Jaskrawy przykład: co będzie, jeśli pracownik kancelarii zacznie "porządkować" dokumentację Wydziału Finansowego? ;( Pozdrawiam; djs
 
Tytuł: Odp: Prowadzenie teczek aktowych przez pracowników niemerytorycznych
Wiadomość wysłana przez: Filip Kwiatek w Lipiec 30, 2018,
Rozwiązanie to zostało zaproponowane podczas prac nad wdrożeniem IA, IK i JRWA, wyszło to od pracowników merytorycznych, którzy delikatnie pisząc nie palą się do prowadzenia teczek.