IFAR
Internetowe Forum Archiwalne => Archiwa Zakładowe => Wątek zaczęty przez: krzysiekp w Luty 07, 2013,
-
witam
do jednego z obowiązujących w instytucji regulaminu wprowadzono aneks nr 1. Po kilku dniach okazało się, że zawiera on jednak błędy i decyzją kierownika został on wycofany a na jego miejsce wprowadzono kolejny też jako nr1. Jak mam postąpić z tym pierwszym ?Dodam, że obowiązuję u mnie system dziennikowy gdzie każde pismo w tym aneksy, korekty są rejestrowane w dziennikach korespondencji.
-
Jak mam postąpić z tym pierwszym?
Jest tu niedopowiedzenie. :-\ Czy aneks pierwszy był podpisany przez stronę drugą, czy tylko krążył po zakładzie w celu naniesienia poprawek? ;)
Pozdrawiam
-
Aneks podpisał tylko kierownik instytucji bo regulamin jest wewnętrznym aktem a aneks zmienia jeden z rozdziałów tego regulaminu
-
Aneks podpisał tylko kierownik instytucji...
I co z tego, przecież mógł krążyć po zakładzie, żeby pracownicy zapoznali się ze zmianami i podpisali się na liście. ;D
Jeśli to nie nastąpiło, tylko była zmiana w formie, bo np. był u prawnika, aneks można zniszczyć.
Pozdrawiam