IFAR
Internetowe Forum Archiwalne => Archiwa Zakładowe => Wątek zaczęty przez: archug w Luty 12, 2020,
-
Z jakich przepisów dokładnie wynika, potrzeba fartucha i rękawiczek dla archiwisty ::)
-
Z instrukcji o organizacji i zakresie działania archiwum zakładowego, przynajmniej w mojej jednostce. Jest mowa o tym, że archiwista ma do tego prawo.
A tak poza tym to środki ochrony indywidualnej, czyż nie?
-
Z jaką częstotliwością?
Tzn.np.raz do roku fartuch, rękawiczki itp.?
-
Hmmm, wydaje mi się, że zadaniem pracownika BHP jest ustalenie, wspólnie z archiwistą, okresu, po jakim te środki ochrony indywidualnej się zużywają. A po jakim czasie? To zależy od intensywności używania - np. ja bardzo rzadko używam fartucha w obecnej pracy, w poprzedniej - już częściej (więcej starych dokumentów). Tak samo z rękawiczkami. Trudno przewidzieć, ale używane rękawiczki nie starczają na długo (trudno je doprać :P). Niestety konkretnie nie odpowiem. W mojej ostatniej pracy BHP-owiec zapowiadał, że ustali ze mną takie rzeczy. Na gadaniu się skończyło. W obecnej pracy pracuję za krótko, żeby coś na ten temat powiedzieć.
-
Dokładnie, pogadaj ze swoim BHP. Współpracujcie a nie kłóćcie się