IFAR

Internetowe Forum Archiwalne => Archiwa Zakładowe => Wątek zaczęty przez: Kinia w Wrzesień 28, 2021,

Tytuł: ja nadawać nr spraw??
Wiadomość wysłana przez: Kinia w Wrzesień 28, 2021,
Jak prowadzić teczkę dotyczącą odzieży roboczej pracowników? Czy karta ewidencyjna wyposażenia odzieży roboczej, karta wypłaty ekwiwalentu też muszą mieć znak spraw? jeśli tak to jak je numerować? kiedy rozpoczyna się dana sprawa? Nie rozumiem tego tematu, nie miałam z tym styczności i nie mam się kogo zapytać
Tytuł: Odp: ja nadawać nr spraw??
Wiadomość wysłana przez: Dory w Wrzesień 28, 2021,
Według mnie jest to dokumentacja nietworząca dokumentacji spraw. Czyli nie ma spisu spraw, może być jakaś ewidencja/rejestr, nadaje się tylko symbol klasyfikacyjny z JRWA.
Tytuł: Odp: ja nadawać nr spraw??
Wiadomość wysłana przez: Szymon w Marzec 05, 2024,
a jaka klasa i jakie JRWA? (nie podchodzę pod Rozp. z 18 stycznia 2011)
Tytuł: Odp: ja nadawać nr spraw??
Wiadomość wysłana przez: Rovan w Marzec 05, 2024,
Dokumentacja dot. odzieży i obuwia roboczego wchodzi do tzw. dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy i tak tez powinna być klasyfikowana.
Dokumentacja odzieży i obuwia w odróżnieniu od dokumentacji czasu pracy, urlopowej i płacowej (które również są częścią dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy) nie posiada odrębnej dedykowanej wyłącznie dla niej klasy rzeczowej, ale to tylko upraszcza sprawę.
We współczesnych wykazach akt wydziela się osobna klasę tuż po klasie dla akt osobowych pracowników, np:
121 "Dokumentacja w sprawach związanych ze stosunkiem pracy", kat. B10/BE10 - dla każdego pracownika prowadzi się osobną teczkę.
Do tej teczki trafiają:
- ewidencja czasu pracy,
- ewidencja odzieży i obuwia roboczego
- dokumentacja urlopów wypoczynkowych
- dokumentacja płacowa (jeśli ma kat. B10/BE10)