IFAR

Internetowe Forum Archiwalne => Archiwa Zakładowe => Wątek zaczęty przez: Bolek w Wrzesień 16, 2015,

Tytuł: Czy nowe przepisy kancelaryjno-archiwalne was zadowalają?
Wiadomość wysłana przez: Bolek w Wrzesień 16, 2015,
Jak w temacie wątku. Czy nowe przepisy kancelaryjno-archiwalne a w szczególności rzeczowe wykazy akt wprowadzane do stosowania w różnych urzędach od 2011 roku podobają się wam czy macie do nich jakieś zastrzeżenia?
Tytuł: Odp: Czy nowe przepisy kancelaryjno-archiwalne was zadowalają?
Wiadomość wysłana przez: kalon w Październik 13, 2015,
Poprzedni był bardziej oczywisty, w nowym brakuje pracownikom teczek, jednak moje prywatne zdanie z obserwacji brak tych teczek to jedna sprawa, inna to, to że wreszcie urzędnicy zaczną myśleć i zastanawiać się jak tworzyć teczkę, sprawę i co z tym pismem zrobić-to jest coś co daje do myślenia. Bo Tworzyli teczki jak chcieli oczywiście bez urazy nie generalizuję, jest wielu pracowników co robi to należycie.
Tytuł: Odp: Czy nowe przepisy kancelaryjno-archiwalne was zadowalają?
Wiadomość wysłana przez: Bolek w Październik 13, 2015,
Fakt. Ale dla wielu w poprzednim były takie hasła worki gdzie można było wrzucić wszystko np. Sprawy organizacyjne albo Współpraca z ... Teraz tego nie ma co nie oznacza, że takich "worków" nie będzie. A słyszałem już o haśle 032 Zawieranie umów w zakresie realizacji zadań i monitorowania ich wykonania gdzie wrzucano umowy na dostawę prądu, gazu, wywóz śmieci, itp.  ;D
Tytuł: Odp: Czy nowe przepisy kancelaryjno-archiwalne was zadowalają?
Wiadomość wysłana przez: kalon w Październik 13, 2015,
Tak więc mamy w niektórych instytucjach powrót do przeszłości! ;D