IFAR

Internetowe Forum Archiwalne => Metodyka Archiwalna => Wątek zaczęty przez: GAP1 w Czerwiec 13, 2015,

Tytuł: Spisy akt przekazanych do innych archiwów
Wiadomość wysłana przez: GAP1 w Czerwiec 13, 2015,
Spisy akt przekazanych do innych archiwów należy przechowywać w 1 czy 2 egzemplarzach, i z czego to wynika?
Tytuł: Odp: Spisy akt przekazanych do innych archiwów
Wiadomość wysłana przez: szycha w Czerwiec 18, 2015,
Jak można robić spis w 1 egz., tylko jedno archiwum miałoby mieć spis tego co przekazało drugiemu?
Tytuł: Odp: Spisy akt przekazanych do innych archiwów
Wiadomość wysłana przez: GAP1 w Czerwiec 19, 2015,
Sorrrki, wyraziłem się niedokładnie. Chodziło mi o ilość egzemplarzy spisu przechowywanych w przekazującym archiwum. 1 czy 2?
Tytuł: Odp: Spisy akt przekazanych do innych archiwów
Wiadomość wysłana przez: metricisRegninotarii w Czerwiec 19, 2015,
Z tego co dotychczas się zapoznaliśmy z Twoją sytuacją w pracy to jesteście poza "normalnymi" prawami i u Was wszystko jest "po Waszemu" - ciężko więc wyrokować ::) zwłaszcza, iż nazwa insytytucji, w której pracujesz nie została na głos wypowiedziana, nie wiemy również gdzie te akta tak właściwie są przekazywane i na podstawie jakiej decyzji/aktu prawnego. Zobacz zatem przepisy resortowe obowiązujące w Twojej instytucji.

Zajrzyj może jednak najsampierw do rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 16 września 2002 r. w sprawie postępowania z dokumentacją, zasad jej klasyfikowania i kwalifikowania oraz zasad i trybu przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych. (Dz. U. z dnia 9 października 2002) § 13. 1.