Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Archiwa Zakładowe / Informacja dla ZUS o zatrudnieniu emeryta w poprzednim roku kalendarzowym
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Claud dnia Dzisiaj o 07:37 am »
Witam,
mam pytanko Informacja dla ZUS o zatrudnieniu emeryta w poprzednim roku kalendarzowym, którą wysyłamy zawsze z początkiem roku do ZUS, jaki powinna mieć nr sprawy. Zastanawiam się nad: u nas 171 Obsługa ubezpieczenia społecznego ale kategoria B5 i zastanawiam się czy to będzie ok?
2
Archiwa Zakładowe / Odp: zagwozdka
« Ostatnia wiadomość wysłana przez gtrafalski dnia Dzisiaj o 07:00 am »
1. Jeżeli to nie są teczki zbiorcze klientów, to poszukałbym merytorycznej klasy (np. pomoc psychologiczna...). Jeżeli minął okres przechowywania to możnaby pokusić się o brakowanie chociaż części dokumentacji. Naturalnie w porozumieniu z AP.
2. A nie ma klasy typu: pomoc psychologiczna...
3
Archiwa Zakładowe / Odp: zagwozdka
« Ostatnia wiadomość wysłana przez młodziak dnia Styczeń 17, 2025, »
Ośrodek Pomocy Społecznej, mammy teczkę, w której jest prawie wszystko, a nigdy nie było archiwizacji w tym dziale
4
Archiwa Zakładowe / Odp: zagwozdka
« Ostatnia wiadomość wysłana przez gtrafalski dnia Styczeń 17, 2025, »
Napisz jeszcze tylko jaki to rodzaj instytucji, bo jakoś ciężko mi to sobie ułożyć w głowie
5
Archiwa Zakładowe / Odp: Niszczenie dokumentacji
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Aleksandra dnia Styczeń 17, 2025, »
Co za różnica... dostaniesz certyfikat, fakturę i będziesz mieć zniszczone dokumenty. Po co do tego referencje? Chyba, że pracujesz w wywiadzie czy ABW, wtedy już po nazwie bym tę firmę odradzał.
No... niby tak, ale... u nas IOD trzyma mocno rękę na tych kwestiach, więc to co u nas brane jest pod uwagę przy wyborze firmy, to - udokumentowanie faktu przeprowadzania corocznych audytów, certyfikat wdrożenia normy ISO 9001 i 27001, potwierdzenie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, referencje, niszczarki zgodne z normą europejską, sposób przewozu dokumentów do siedziby firmy brakującej, nagranie z niszczenia, treść umowy, umowa powierzenia.
6
Archiwa Zakładowe / Odp: system tradycyjny a podpis elektroniczny
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Eremmmita dnia Styczeń 16, 2025, »
Umieszczony w aktach sprawy i przechowywany będzie wydruk takiego dokumentu podpisany podpisem odręcznym, który jak najbardziej ma "wartość prawną" (pod warunkiem, że zostanie podpisany odręcznie przez tę samą osobę, która złożyła podpis elektroniczny).
Patrz par. 59 IK z 2011.

Chciałabym upewnić się w kwestii wydruku takiego dokumentu:

- czy drukujemy dokument już z podpisem elektronicznym, a pod nim podpisujemy to pismo dodatkowo odręcznie ? (na takim wydruki wizualnie są 2 podpisy - elektroniczny i odręczny)

- czy drukujemy niepodpisany dokument i składamy na nim podpis odręczny ? (wizualnie na wydruku 1 podpis - odręczny)
7
Archiwa Zakładowe / Odp: Niszczenie dokumentacji
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Barsa dnia Styczeń 16, 2025, »
Co za różnica... dostaniesz certyfikat, fakturę i będziesz mieć zniszczone dokumenty. Po co do tego referencje? Chyba, że pracujesz w wywiadzie czy ABW, wtedy już po nazwie bym tę firmę odradzał.
8
Archiwa Zakładowe / Odp: Niszczenie dokumentacji
« Ostatnia wiadomość wysłana przez ewelina_907 dnia Styczeń 16, 2025, »
Polecono mi firmę:
Przedsiębiorstwo Handlowe TOP-PRYMA z siedzibą w Konstancinie Jeziorna, ul. Mirkowska 45, 05-520 Konstancin-Jeziorna 

Może ktoś o niej słyszał? Opinie jakies?
właśnie oni mi taką kwotę zapodali.
9
Archiwa Zakładowe / PPK - dokumenty kadrowe czy płacowe?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Aleksandra dnia Styczeń 16, 2025, »
Hej. Dostałam pytanie, czy deklaracje przystąpienia do PPK - składane do kadr, powinny zostać w kadrach, czy powinna je archiwizować księgowość? Co o tym sądzicie? Jak to wygląda w Waszych jednostkach?
10
Archiwa Zakładowe / Odp: Niszczenie dokumentacji
« Ostatnia wiadomość wysłana przez młodziak dnia Styczeń 16, 2025, »
A polecacie jakieś konkretne firmy?
Strony: [1] 2 3 ... 10