IFAR
Internetowe Forum Archiwalne => Archiwa Zakładowe => Wątek zaczęty przez: krzysiekp w Sierpień 20, 2015,
-
Witam
mam problem z klasyfikacją dokumentacji (w zasadzie korespondencji) dotyczącej postępowania wyjaśniającego ewentualne nieprawidłowości w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sprawa zakończyła się na etapie samego postępowania wyjaśniającego więc nie miała statusu kontroli.
Czy dokumentacje tej sprawy należy spriorować z dokumentacją samego zamówienia czy jednak jest to już oddzielna sprawa ?
-
Jeżeli było to odwołanie skierowanie do UZP lub skarga na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej, to stanowi to całość z aktami postępowania o udzielenie zamówienia. Tak samo, jeżeli jakiś wykonawca poinformował zamawiającego o czynności bezprawnie podjętej lub zaniechanej - te dokumenty stanowią całość z resztą dokumentów dotyczących prowadzonego postępowania.
-
Dziękuję za konkretną odpowiedź.