IFAR

Internetowe Forum Archiwalne => Archiwa Zakładowe => Wątek zaczęty przez: Pogórzanin w Listopad 25, 2019,

Tytuł: karty osobowe mieszkańca - jak spisywać
Wiadomość wysłana przez: Pogórzanin w Listopad 25, 2019,
Ewidencja ludności ma w swoich szafach kilkanaście tysięcy kart osobowych mieszkańca. Praktycznie można je podzielić na 3 kategorie: karty mieszkańców którzy zmarli w czasie obowiązku prowadzenia kart, opuścili teren gminy oraz mieszkańców dla których karty prowadzono do czasu wejścia nowych zasad prowadzenia ewidencji. Czy ktoś je już archiwizował i w jaki sposób to robił. Dziękuję za informacje w tym temacie.
Tytuł: Odp: karty osobowe mieszkańca - jak spisywać
Wiadomość wysłana przez: Leksandra w Listopad 26, 2019,
ja proponuję ułożyć  wszystkie kartoteki adresami- ulicami wg alfabetu

u mnie były na przestrzeni lat przekazywane do archiwum zakładowego  osób zmarłych, więc w archiwum są tak, jak w spisach zdawczo-odbiorczych,
teraz figurują jako B50, ale bezwzględnie jest to kat A i  kiedyś trzeba będzie przy nich przysiąść.
Przypuszczam  że do AP oddam Kartoteki Osobowe Mieszkańców z lat 1975-2010 ułożone adresami, bez względu na to to czy osoba zmarła w międzyczasie, czy wyjechała czy KOM stracił swoją moc obowiązywania z mocy prawa

Nie mniej jednak jest to kawał pięknej historii, serce płacze że u mnie zniszczono kiedyś za zgodą  63 szuflady KOM-ów   :(