IFAR

Internetowe Forum Archiwalne => Metodyka Archiwalna => Wątek zaczęty przez: Paula_er w Marzec 27, 2023,

Tytuł: Dokumentacja która nie powinna znaleźć się w archiwum
Wiadomość wysłana przez: Paula_er w Marzec 27, 2023,
Dzień dobry,
Mam następujący problem: w archiwum starostwa powiatowego została odnaleziona dokumentacja szkolna, mianowicie arkusze ocen po zlikwidowanej szkole. Z tego co wiem dokumentacja przebiegu nauczania po likwidacji szkoły powinna trafić do kuratorium oświaty. U nas dokumentację odnalazłam, ale nie była ona w żaden sposób zaewidencjonowana, ani ja ani pracownik który jest dłużej stażem w archiwum nie wiemy skąd ona się tam pojawiła, najpewniej była "przejęta" przez jeszcze poprzednią osobę. Co zrobić w takiej sytuacji? Przekazać te dokumenty do kuratorium? Co powinno zawierać w takim razie pismo przewodnie? Jak się wytłumaczyć z tego dlaczego my przekazujemy te dokumenty?
Tytuł: Odp: Dokumentacja która nie powinna znaleźć się w archiwum
Wiadomość wysłana przez: Barsa w Kwiecień 08, 2023,
Po prostu zadzwonić do kuratorium, opowiedzieć o sprawie i znaleźć razem rozwiązanie ;)