IFAR
Internetowe Forum Archiwalne => Archiwa Zakładowe => Wątek zaczęty przez: Karolina w Listopad 13, 2019,
-
Dzień dobry,
mam przeprowadzić skontrum dokumentacji w archiwum zakładowym urzędu miasta, w którym pracuję. Jestem na etapie sporządzania zarządzenia odnośnie powołania komisji skontrowej, wiem że zgodnie z instrukcją archiwalną komisja ta ma składać się z co najmniej 2 członków. Nasuwa mi się tu teraz pytanie czy powinnam powołać przewodniczącego i 2 członków, czy wystarczy tylko przewodniczący i członek?
Pozdrawiam :)
-
Witam,
ja bym powołał komisję trzy osobową. Nie opieram się tutaj na żadnych wytycznych, jednak biorąc pod uwagę sporą ilość pracy oraz temat działalności komisji wydaje się to wskazane.
pozdrawiam
-
Dziękuję, tak też mam zamiar zrobić. Ponadto kontaktowałam się z moim AP i dowiedziałam się, że najlepiej by było gdyby w składzie komisji były właśnie co najmniej 3 osoby, czyli przewodniczący i 2 członków. Pozdrawiam