IFAR

Internetowe Forum Archiwalne => Archiwa Zakładowe => Wątek zaczęty przez: Początkująca w Lipiec 05, 2005,

Tytuł: Przyjmowanie akt do archiwum zakładowego - akta tajnej kancelarii
Wiadomość wysłana przez: Początkująca w Lipiec 05, 2005,
Bardzo proszę o informacje jak należy postępować z dokumentacją z byłej Tajnej Kancelarii.
Czy jakieś dokumenty można odtajnić.
Jeżeli możecie podać odpowiednie przepisy,to z góry dzięjuję.
Tytuł: Tajna kancelaria
Wiadomość wysłana przez: Bogusław Kleszczyński w Lipiec 11, 2005,
Co Pani rozumie przez "była kancelaria tajna"? Z jakich lat pochodzą te akta?
Tytuł: Tajna kancelaria
Wiadomość wysłana przez: Początkująca w Lipiec 12, 2005,
Pracownik Tajnej kancelarii został zwolniony i dokumentacja ma być przekazana do archiwum.
Dokumentacja obejmuje lata 1976-1998.
Tytuł: Tajna kancelaria
Wiadomość wysłana przez: Anonymous w Lipiec 12, 2005,
:oops:  :oops:  :oops: ... matko boska cześtochowska ... "pracownik tajnej kancelarii został zwolniony i dokumentacja ma być przekazana do archiwum" ... ten kto wpadł na taki pomysł niech sobie najpierw przeczyta: http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=file&id=WDU19990110095&type=3&name=D19990095Lj.pdf
Tytuł: rada
Wiadomość wysłana przez: Bogusław Kleszczyński w Lipiec 13, 2005,
Choć zgadzam się zasadniczo z przedmówcą to radzę jak najszybciej skontaktowac się z oddziałem nadzoru własciwego archiwum państwowego - mają obowiązek pomóc w tej sprawie, a z tego co wiem jakiś czas temu NDAP organizowała spotkanie/szkolenie dotyczace tej tematyki dla dyrektorów i pracowników AP'ów. Powodzenia :?