IFAR

Internetowe Forum Archiwalne => Archiwa Zakładowe => Wątek zaczęty przez: Ziuta w Lipiec 04, 2005,

Tytuł: Porządkowanie akt osobowych i płacowych
Wiadomość wysłana przez: Ziuta w Lipiec 04, 2005,
Jak prawidłowo należy kompletować dokumentację płacową.
Czy są w tym temacie jekieś przepisy.
Czy kazdy pracownik powinien mieć osobną kopertę i co ona powinna zawierać. :oops:  :oops:  :oops:
Tytuł: Dokumenty płacowe
Wiadomość wysłana przez: Anonymous w Lipiec 05, 2005,
polecam stronę http://www.milanowek.ap.gov.pl/prawo.html
tam wskazano przepisy kt. to regulują. Poza tym na stronie tego archiwum trochę praktycznych informacji dot. sposobu porządkowania akt os.
Tytuł: Dokumenty płacowe
Wiadomość wysłana przez: Ziuta w Lipiec 07, 2005,
Bardzo dziękuję za namiary.