Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Archiwa Zakładowe / Zaświadczenia o zatrudnieniu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kadrowa dnia Dzisiaj o 03:10 pm »
W mojej jednostce zaczęło się wielkie archiwizowanie dokumentacji i właśnie przyszła do mnie księgowa jak ma zarchiwizować zaświadczenia o zatrudnieniu.
Mamy klasę w JRWA 123 - Zaświadczenia o zatrudnieniu i wynagrodzeniu więc wiadomo, że to będzie pod tym znakiem oddawane, choć powiedziała, że w tym zbiorze, który chce zarchiwizować znajdują się formularze ZUS RP-7 - ZAŚWIADCZENIE O ZATRUDNIENIU I WYNAGRODZENIU.
Moje pytanie brzmi, jak to wygląda u Was w jednostkach ?
Czy takie zaświadczenia do ZUS przechowujecie razem z zaświadczeniami o zatrudnieniu, które wydajecie na prośbę pracownika ?
Nasza kategoria archiwalna dla klasy 123 to B5.
2
Archiwa Zakładowe / Odp: Nowelizacja wykazu akt jednostki własnej
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Barsa dnia Dzisiaj o 12:55 pm »
B25 co do zasady tak, to będzie teraz kat. A. B50 to raczej na BE50, ale to też akta osobowe przed 2019 ale już listy płac to dalej B50.
3
Archiwa Zakładowe / Nowelizacja wykazu akt jednostki własnej
« Ostatnia wiadomość wysłana przez bubus dnia Dzisiaj o 12:26 pm »
Dzień dobry,
W związku z objęciem nadzorem archiwalnym zacząłem aktualizować przepisy archiwalne mojej jednostki. Mam pytanie odnośnie wykazu akt. Czy wszystkie hasła z kategorią B25-B50 dostają bezwzględnie kategorię A? Chodzi mi, np. o akta osobowe i listy płac zatrudnionych przed 1 stycznia 2019r. Czy nie lepiej zrobić tutaj BE50? Pozdrawiam.
4
Archiwa Zakładowe / Odp: Spisy spraw
« Ostatnia wiadomość wysłana przez dragazes dnia Dzisiaj o 11:41 am »
dzięki
5
Archiwa Zakładowe / Odp: Spisy spraw
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Jarek dnia Wczoraj o 09:59 pm »
mogą być obok siebie
6
Archiwa Zakładowe / udzielenie informacji nt. nieruchomości
« Ostatnia wiadomość wysłana przez archiwumUM dnia Wczoraj o 11:53 am »
Witam, wpłynął wniosek o udostępnienie informacji dot. gruntów/nieruchomości należących do gminy. Czy odpowiedź na takie pismo można zaklasyfikować do hasła 1431 - udostępnianie informacji publicznej czy bardziej pod coś z symboli 68 - Gospodarowanie nieruchomościami? Dodam tylko, że wnioskodawca podał jako podstawę ustawę o gospodarowaniu nieruchomościami.
7
Archiwa Zakładowe / Załącznik do pisma, które już jest zaarchiwizowane
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Barsa dnia Wczoraj o 11:28 am »
Pokrótce opowieść: na mocy ustawy powstał nowy urząd, dostali dokumenty z innej instytucji. Dokumentacja została zarchiwizowana, ale po iluś tam archiwizacjach i tak w szafie archiwisty zostały "kwiatki". Z jedynymi sobie poradziłem podpinając je do spisu Bc, ale teraz znalazłem załącznik do pisma, które już sobie leży w archiwum. Jeżeli to byłoby kilka kartek to wrzuciłbym gdzie trzeba, przepaginował i z głowy, ale to niestety jest księga na 4-5 cm i jeżeli będę chciał to dać w miejsce w którym powinno się znaleźć wcześniej (tutaj nie będę wieszał psów na byłym archiwiście, bo dokumentacja przyszła pewnie w pudłach, w rozsypie, więc to, że tylko z tego 2 mb zostało to i tak dobrze), to trzeba będzie zmieniać spis, który podpisał były archiwista. Na szczęście chodzi o końcówkę spisu i dyrektor mi to podpisze jak tylko mu to zaproponuje jako przekazujący.... ale czy tak robić? Zważywszy, że kilka "kwiatków" jeszcze mam i będę się musiał trochę pobawić w "detektywa", pewnie coś tam znajdę znów.

Z Waszego doświadczenia, czy nie lepiej jednak stworzyć oddzielny spis dla tych tematów i w uwagach dać odesłanie, że dokumenty z teczki są częścią sprawy, która została zarchiwizowana pod taką a taką sygnaturą?
8
Archiwa Zakładowe / Odp: fotografie w aktach
« Ostatnia wiadomość wysłana przez KasiaKatarzyna dnia Wczoraj o 07:30 am »
dziękuję
9
Archiwa Zakładowe / Odp: Lokal archiwum - przestrzeń na dokumentację pracowniczą
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Szymon dnia Kwiecień 22, 2024, »
a czy ktoś się orientuje czy magazyn archiwum zakładowego, może być połączony z magazynem na bibliotekę (zasób biblioteczny, fizycznie osobne regały biblioteka, odrębne dla dokumentacji AZ), czy są jakieś przepisy zabraniające takiego połączenia? nie wiem jak wyjaśnić kierownictwu jednostki, że to zły pomysł i nie można tak łączyć zasobów w jednym pomieszczeniu; nie podlegamy pod rozporządzenie z 2011 r. , archiwista nie jest po kursie bibliotecznym i nie ma w zakresie prowadzenia biblioteki instytucji 
   
10
Archiwa Zakładowe / układ spisu spraw
« Ostatnia wiadomość wysłana przez dragazes dnia Kwiecień 22, 2024, »
Zgodnie z §27 ust. 1 Instrukcji Kancelaryjnej z Rozporządzenia RM z 18.01.2011 r. ws. IK, JRWA oraz "IA" spis spraw powinien zawierać określone elementy. Pytanie, czy ich układ musi być taki jak w standardowych instrukcjach, przykładach?

Chodzi mi konkretnie o rubryki:
- od kogo wpłynęła,
- znak pisma,
- z dnia

Czy mogą występować obok siebie (tak jak pozostałe rubryki), zamiast w jednej grupie?
Strony: [1] 2 3 ... 10