IFAR
Internetowe Forum Archiwalne => Archiwa Zakładowe => Wątek zaczęty przez: krzysiekp w Luty 20, 2021,
-
Dobry wieczór,
w zakładzie w którym funkcjonuje archiwum zakładowe opracowywana jest tabela środków ochrony.
Czy dla pracowników archiwum istnieją odrebne regulacje prawne określające konkretne rodzaje i ilości należnych środków ochrony osobistej ?
W jaki sposób ta kwestia w waszych archiwach uregulowana?
-
Wydaje mi się że nie ma odrębnych regulacji. Niektóre instrukcje kancelaryjne posiadają zapisy że nalezą się co najmniej rękawiczki i fartuch.
U mnie dostaje to co jest w tabeli przydziału.
-
Wydaje mi się że nie ma odrębnych regulacji. Niektóre instrukcje kancelaryjne posiadają zapisy że nalezą się co najmniej rękawiczki i fartuch.
U mnie dostaje to co jest w tabeli przydziału.
Raczej instrukcje archiwalne.
-
Kwestie dotyczące zapewnienia pracownikom środków ochrony indywidualnej reguluje kodeks pracy oraz przepisy dotyczące bhp. Archiwiście najczęściej przysługują rękawiczki, fartuch, maseczka. Tymi kwestiami i tabelą przydziału środków ochrony powinna zajmować się osoba odpowiedzialna w danym zakładzie za BHP.