IFAR
Internetowe Forum Archiwalne => Archiwa Zakładowe => Wątek zaczęty przez: młodziak w Sierpień 27, 2020,
-
Pytanie: Pracuję w OPS i ostatnio zadano mi takie pytanie: w jaki sposób oznaczyć np. sprawę o zasiłek jeśli ta sama osoba złożyła dokumenty w lutym, świadczenie zostało przyznane i wydana decyzja. Następnie decyzja w kwietniu została uchylona. W lipcu ta sama osoba składa zasiłek na to samo dziecko. I teraz pytanie jak to oznaczyć?
-
Nie za bardzo rozumiem w czym problem?
Każdy wniosek o przyznanie zasiłku rozpoczyna nową sprawę, każda sprawa ma swój znak, którym oznaczone są jej akta.
Chyba, że chodzi ci o to aby w jakiś sposób zaznaczyć, że obydwie sprawy dotyczą tej samej osoby?
Można ująć to w spisie spraw (kolumna "tytuł - treść sprawy").
Można również prowadzić teczkę zbiorczą dla każdego klienta OPS (co jest raczej powszechną praktyką). Wówczas akta wszystkich spraw dot. tej samej osoby przenosi się do jej teczki zbiorczej.
-
Dzięki,, też tak sądziłem ale wolałem się upewnić