IFAR

Internetowe Forum Archiwalne => Archiwizacja materiałów cyfrowych i digitalizacja analogowych => Wątek zaczęty przez: Marcin Buczek w Wrzesień 25, 2017,

Tytuł: Digitalizacja, metryczki kto jest za nie odpowiedzialny
Wiadomość wysłana przez: Marcin Buczek w Wrzesień 25, 2017,
Witajcie

Proszę o radę i podpowiedz w interpretacji "Zarządzenia Nr 14 z 31 sierpnia 2015 r. w sprawie digitalizacji zasobu archiwalnego archiwów państwowych". Czy firma zewnętrzna która wykonuje zlecenie dla AP digitalizując i przygotowując skany zgodnie z Zarządzeniem nr 14 jest zobowiązane do dostarczenia folderów z metryczkami, jeśli tak to kto powinien widnieć w rubryce kontrola jakości, czy pracownik firmy która wykonuje skany dokonując kontroli przed przekazaniem dysków do AP czy osobą kontrolującą powinna być wtedy pracownik archiwum który dokonuje kontroli w ramach zapisanej w umowie gwarancji.