IFAR

Internetowe Forum Archiwalne => Archiwa Zakładowe => Wątek zaczęty przez: archum89 w Listopad 03, 2015,

Tytuł: dokumentacja dotycząca SOŁECTW
Wiadomość wysłana przez: archum89 w Listopad 03, 2015,
Mam pytanie odnośnie dokumentów dot. zebrań wiejskich, materiałów na zebrania, harmonogramów zebrań i innych.
Opiekunowie sołectw (czyt. pracownicy odpowiedzialni za kontakt z sołtysem danego sołectwa) prowadzą u nas teczki o symbolach: 0020 Organizacja pracy organów uchwałodawczych jednostek pomocniczych gminy i 0021 Posiedzenia (zebrania) organów uchwałodawczych jednostek pomocniczych gminy. W ta pierwszą wpinają inne rzeczy dot. sołectwa, a w tą druga protokoły z zebrań itd.
Ale jest u nas także osoba odpowiedzialna za wszystkie sołectwa, czyli taka, która zbiera materiały na zebrania, ustala harmonogram zebrań itp i stąd moje pytanie. Pod jakim symbolem osoba ta powinna mieć założoną teczkę? Bo niestety szukam w naszym jrwa, i nic nie mogę przypasować.
Czy ktoś też ma taki problem jak ja? Proszę o wskazówki :)
Już myślałam o teczce 0020 z jakimś podtytułem....ehh :'( ???
Tytuł: Odp: dokumentacja dotycząca SOŁECTW
Wiadomość wysłana przez: archiwistka90 w Listopad 09, 2015,
Podstawowe pytanie - czy ta osoba jest w tym samym wydziale co opiekunowie sołectw? Pewnie częściowo się to pokrywa? Ja proponowałabym 0020 z adnotacją - teczka zbiorcza wszystkich sołectw.