IFAR

Internetowe Forum Archiwalne => Archiwa Zakładowe => Wątek zaczęty przez: archi w Maj 20, 2019,

Tytuł: Brakowanie
Wiadomość wysłana przez: archi w Maj 20, 2019,
Witam, przygotowuję wniosek na brakowanie dokumentacji aktowej. W mojej instytucji nie było wcześniej archiwum zakładowego, nie stosowano wykazu akt i nie przeprowadzano brakowania. Dokumentację od lat 50-ych porządkowałam posiłkując się wykazem akt, który wysłałam do zatwierdzenia (zrobiłam tak po konsultacji z AP). Wykaz został zatwierdzony w lipcu 2017 roku.
Czy w takim razie rubrykę pt. "Oznaczenie kancelaryjne (znak akt lub  znak sprawy)" na spisie akt do brakowania  dla brakowanej dokumentacji np. z lat 1950-2012 pozostawiam pustą??
Dziękuje za odpowiedź  :)
Tytuł: Odp: Brakowanie
Wiadomość wysłana przez: Rovan w Maj 20, 2019,
Tak.