IFAR

Internetowe Forum Archiwalne => Archiwa Zakładowe => Wątek zaczęty przez: KamilEkon w Listopad 16, 2016,

Tytuł: Problem Procedura w przypadku odnalezienia dokumentacji
Wiadomość wysłana przez: KamilEkon w Listopad 16, 2016,
Witam mam następujący problem przez przypadek została u mnie w urzędzie odnaleziona dokumentacja z lat 70-tych. Jestem świeży w temacie jak wygląda Procedura postępowania w przypadku odnaleziona dokumentacja. Proszę o jakieś wskazówki.
Tytuł: Odp: Problem Procedura w przypadku odnalezienia dokumentacji
Wiadomość wysłana przez: Robert2000 w Listopad 17, 2016,
Przede wszystkim musicie sporządzić spis zdawczo-odbiorczy z natury na podstawie tego wykazu akt z Waszej instytucji, który obowiązywał w momencie powstawania odnalezionych akt.
Tytuł: Odp: Problem Procedura w przypadku odnalezienia dokumentacji
Wiadomość wysłana przez: pierożek w Grudzień 23, 2016,
Stworzyć spis jak Kolega już pisał. Nastepnie porównać z obecny JRWA, w celu sprawdzenia kategori archiwalnej. Stosuje sie zwykle wyższą. Tzn. jeżeli w latach 70 dokumenty miały kategorie B5, a obecnie A to będą to materiały Archiwalne A.


Pozdrawiam
Tytuł: Odp: Problem Procedura w przypadku odnalezienia dokumentacji
Wiadomość wysłana przez: Śpioszek w Grudzień 28, 2016,
I przyjąć na stan az :D
Tytuł: Odp: Problem Procedura w przypadku odnalezienia dokumentacji
Wiadomość wysłana przez: Aka w Kwiecień 28, 2022,
Czy możemy odświeżyć temat ? ;) Podpowiedzcie proszę : czy na takiej przejmowanej zgodnie ze spisem z natury teczce, wpisujecie (obok komórki organizacyjnej, która akta wytworzyła) komórkę organizacyjna porządkująca akta?  W moim przypadku byłoby to archiwum zakładowe  :)
Tytuł: Odp: Problem Procedura w przypadku odnalezienia dokumentacji
Wiadomość wysłana przez: Bolek w Kwiecień 29, 2022,
Nie. Tylko nazwę komórki która wytworzyła akta.