IFAR
Internetowe Forum Archiwalne => Archiwa Zakładowe => Wątek zaczęty przez: KamilEkon w Listopad 16, 2016,
-
Witam mam następujący problem przez przypadek została u mnie w urzędzie odnaleziona dokumentacja z lat 70-tych. Jestem świeży w temacie jak wygląda Procedura postępowania w przypadku odnaleziona dokumentacja. Proszę o jakieś wskazówki.
-
Przede wszystkim musicie sporządzić spis zdawczo-odbiorczy z natury na podstawie tego wykazu akt z Waszej instytucji, który obowiązywał w momencie powstawania odnalezionych akt.
-
Stworzyć spis jak Kolega już pisał. Nastepnie porównać z obecny JRWA, w celu sprawdzenia kategori archiwalnej. Stosuje sie zwykle wyższą. Tzn. jeżeli w latach 70 dokumenty miały kategorie B5, a obecnie A to będą to materiały Archiwalne A.
Pozdrawiam
-
I przyjąć na stan az :D
-
Czy możemy odświeżyć temat ? ;) Podpowiedzcie proszę : czy na takiej przejmowanej zgodnie ze spisem z natury teczce, wpisujecie (obok komórki organizacyjnej, która akta wytworzyła) komórkę organizacyjna porządkująca akta? W moim przypadku byłoby to archiwum zakładowe :)
-
Nie. Tylko nazwę komórki która wytworzyła akta.