Tak trochę tytułem podbicia tematu.
Problem doboru programu do obsługi archiwum zakładowego w wielu przypadkach pozostaje nierozwiązany. Z doświadczenia wiem, że większość jednostek nadzorowanych nie wychodzi poza word'a/excell'a. Nieliczne posiadają proste bazy danych oparte o access'a. Do tej pory nie spotkałem się w swojej praktyce zawodowej z wykorzystaniem w archiwach zakładowych programów specjalistycznych.
W związku z tym swoją opinię na temat ich funkcjonalności i ew. przydatności mogę opierać jedynie na podstawie wersji demo, udostępnianych przez niektórych producentów. Jako, że nie pracuję z tymi programami, więc nie uważam się za osobę kompetentną do wypowiadania się na temat konkretnych produktów.
Niemniej jest to wątek wydaje mi się dość istotny dla archiwistów zakładowych i wart szerszego omówienia.
Dlatego zachęcałbym użytkowników oprogramowania dedykowanego dla archiwów zakładowych do podzielenia się opiniami na ich temat.
Pozdrawiam