Autor Wątek: Przepisy kancelaryjno-archiwalne - regulamin archiwum  (Przeczytany 4471 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Essana

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 8
  • Płeć: Kobieta
Pracuję nad przygotowaniem instrukcji kancelaryjnej, instrukcji archiwalnej i rzeczowego wykazu akt dla swojej instytucji. Tymczasem właśnie dowiedziałam się, że mam napisać regulamin archiwum zakładowego. Jak się ma regulamin do instrukcji archiwalnej? Czy naprawdę potrzebne jest i jedno i drugie?
« Ostatnia zmiana: Marzec 06, 2010, wysłana przez Jarek »

Offline Komisarz Ryba

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 14
Odp: Instrukcja archiwalna a regulamin archiwum
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 25, 2007, »
Witaj! Dla prawidłowego funkcjonowania archiwum zakładowego tak na dobra sprawe potrzebna jest instrukcja kancelaryjna, instrukcja archiwalna oraz rzeczowy wykaz akt. Tworzenie regulaminu archiwum jest zbyteczne, ponieważ już instrukcja archiwalna określi zasady funkcjonowania i korzystania z archiwum zakładowego.
Kto wydał Ci polecenie napisania regulaminu archiwum?