Autor Wątek: Brakowanie akt - protokół oceny dokumentacji  (Przeczytany 5697 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline KarolinaG

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 11
Brakowanie akt - protokół oceny dokumentacji
« dnia: Marzec 27, 2007, »
Witam!
Niedawno byłam zatrudniona (umowa o dzieło) do porządkowania pewnego archiwum, czy powinnam być wpisana na protokole brakowania jako jeden z członków ?
« Ostatnia zmiana: Marzec 06, 2010, wysłana przez Jarek »

Offline Wojciech Woźniak

  • st. kustosz(ka)
  • ******
  • Wiadomości: 1132
protokół brakowania
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 27, 2007, »
Witam
ROZPORZĄDZENIE MINISTRA KULTURY z dnia 16 września 2002 r.
w sprawie postępowania z dokumentacją... (DzU. 2002, nr 167, poz. 1375):
Cytuj
§ 7.
2. Protokół oraz spis dokumentacji niearchiwalnej, o których mowa w ust. 1, sporządza komisja powołana przez organ lub kierownika jednostki organizacyjnej, o których mowa w art. 5 ust. 1 ustawy, w której skład wchodzą: kierownik komórki organizacyjnej, któremu podlega archiwum zakładowe lub składnica akt, osoba kierująca lub prowadząca archiwum zakładowe albo składnicę akt oraz przedstawiciele komórek organizacyjnych,
których dokumentacja niearchiwalna podlega brakowaniu.

Jeśli więc nie była Pani zatrudniona jako osoba kierująca lub prowadząca archiwum, to rozporządzenie nie przewiduje dla Pani miejsca w protokole.
Sometimes you eat the bear
and sometimes the bear eats you

Offline KarolinaG

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 11
protokół brakowania
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 27, 2007, »
serdecznie dziękuję za szybką odpowiedź !

Offline Anna-archiwista

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 3
Odp: Brakowanie akt - protokół oceny dokumentacji
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 17, 2012, »
Witam, a proszę powiedzieć czy osoba zatrudniona na umowę zlecenie może być w komisji brakowania akt, jeśli tak to jakie warunki powinna spełniać?

Offline Rovan

  • st. kustosz(ka)
  • ******
  • Wiadomości: 1214
Odp: Brakowanie akt - protokół oceny dokumentacji
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 17, 2012, »
Forma zatrudnienia nie ma w tym przypadku znaczenia. Liczy się stanowisko, pełniona funkcja. Jeśli jest Pani zatrudniona jako "osoba kierująca lub prowadząca archiwum zakładowe albo składnicę akt" automatycznie powinna się Pani znaleźć w składze komisji oceny dokumentacji.