Autor Wątek: Obieg dokumentów - rejestry kancelaryjne  (Przeczytany 3899 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline jagienka

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 6
Obieg dokumentów - rejestry kancelaryjne
« dnia: Styczeń 31, 2007, »
kto wydaje decyzję dot. wprowadzenia rejestru kancelaryjnego dla pewnej grupy spraw? Instrukcja kancelaryjna dla organów powiatu wskazuje że kierownik własciwy w sprawach organizacyjnych i moje pytanie czy to należy do obowiązków Kierownika wydziału organizacyjnego czy kierownika jednostki?Proszę o pomoc bo jest to dla mnie bardzo ważne i pilne.
« Ostatnia zmiana: Marzec 06, 2010, wysłana przez Jarek »

Offline Jarek

  • st. kustosz(ka)
  • ******
  • Wiadomości: 1749
  • archiwista zakładowy a nie żaden kustosz
rejestry kancelaryjne
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 05, 2007, »
odpowiedz na Twoje pytanie jest zawarta w tymze zapisie instrukcji kancelaryjnej - kierownik wydzialu wlasciwego w sprawach organizacyjnych.
Ludzieee, czytajcie te cholerne przepisy ...
Jarek Orszulak

Offline jagienka

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 6
rejestry kancelaryjne
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 06, 2007, »
dzięki chciałam sie tylko upewnić.

Offline Jarek

  • st. kustosz(ka)
  • ******
  • Wiadomości: 1749
  • archiwista zakładowy a nie żaden kustosz
rejestry kancelaryjne
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 06, 2007, »
spoko  :wink:
Jarek Orszulak