Spisy rolne są z 1996 roku a spis powszechny z 2002.
Spisy rolne to nieuporządkowane (jeszcze formularze i tabele użytkowników naszej gminy użytkujących grunty w naszej i zarówno innych gmin, oraz grunty mieszkńców innych gmin położonych na terenie naszej. Listy spisu są "wytworem" naszej gminy Znajdują się tam zarówno kopie jak i oryginały. Mam też jeszcze małe pytanko: czy z kopiami postąpimy tak samo jak z oryginałem?
Dziękuję za odpowiedź i pomoc
Jeśli spisów nie ma w wykazie akt to myśle, że nalezałoby to jak najszybciej zmienić
- zarządzeniem Burmistrza/Prezydenta po konsultacji z AP (częste zmiany w instrukcji kancelaryjnej i wykazie akt nie sa niczym nagannym - własnie one prowadzą do powstania w końcu stabilnego i łatwego w realizacji systemu dostosowanego do potrzeb i realiów urzędu). Zapewne oddzielic bedzie trzeba arkusze spisu od akt dotyczących organizacji przeprowadzenia spisu i nadać im odrębna kategorię (arkusze "A" zaś dokumentacja "okołospisowa" zapewne "B-5", może "B-10"). Kopie sa oczywiscie tylko kopiami (dubletami) i jeśli istnieją oryginały będzie trzeba je wybrakować. Szczegółowo omówic prosze to zagadnienie z AP.
Co so Spisu Powszechnego to powinniscie Państwo mieć tylko kopie nadesłane z właściwego Urz. Stat., które moga mieć dla waszego urzedu ważne znaczenie jako materiały do biezacego wykorzystania w róznych opracowaniach, nie będą one przechowywane wieczyscie ale trudno mi wyrokować co do ich kategorii archiwalnej... Materiałami Archiwalnymi sa oryginały znajdujace sie w Urzędzie Statystycznym i podlegające przekazaniu do AP.
Co do procedury przeprowadzania spisu i postepowania z wytworzona przy tym dokumentacja na pewno lepiej bedą sie orientować Pana koledzy, którzy zajmują się sprawami spisowymi w waszym urzedzie. W razie watpliwości jeszcze raz polecam pytanie do AP.
Pozdrawiam