Autor Wątek: Brakowanie akt - komisja  (Przeczytany 2842 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Essana

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 8
  • Płeć: Kobieta
Brakowanie akt - komisja
« dnia: Październik 26, 2006, »
Witam,
czy w komisji dokonującej oceny dokumentacji niearchiwalnej jedna osoba może występować w podwójnej roli tj. kierownika komórki organizacyjnej, któremu podlega archiwum zakładowe i reprezentanta tejże komórki, ponieważ wśród dokumentacji niearchiwalnej, która ma podlegać ocenie i wybrakowaniu są akta wytworzone w tej komórce? W jaki sposób wyznaczany jest przewodniczący tej komisji- czy decyduje o tym osoba powołująca ją czy członkowie komisji wybierają między sobą? Czy po uzyskaniu zgody na brakowanie z ap. na dowodach przekazania dokumentacji niearchiwalnej na makulaturę lub protokołach jej zniszczenia potrzebne są podpisy wszystkich członków komisji, czy wtedy wystarczy już tylko podpis osoby prowadzacej archiwum zakladowe? Jak taki protokół zniszczenia wygląda?
« Ostatnia zmiana: Styczeń 25, 2010, wysłana przez Jarek »