Witam!
Jestem nowa i myślę, że szczęśliwie trafiłam... Otóż mam problemy z teatralnym archiwum. Kontroler (z AP), który przybył kiedyś do naszego teatru zalecił pokopertowanie całego zasobu artystycznego tematycznie (wycinkiosobno, recenzje osobno itd), co zajęło sporo czasu. Następny chwyciwszy się za głowę zalecił coś innego - teczki opisane jak w instrukcji, ale też jakby nie potrafił określić o co mu chodzi. Dodatkowym problemem jest brak pomieszczenia. Właściwie to każdy dział prowadzi swoje dokumenty. Zbiór artystyczny jest specyficznym zasobem otwartym, do którego ciągle ktoś sięga. Czy są przepisy określające jak należy porządkować takie teatralne zbiory? W Dz.U. 2002 nr 167 poz. 135 trudno doszukać się "teatru". Jest to zakład pracy, ale zdjęcia, afisze, wszystko co dotyczy teatralnego tytułu, moim zdaniem winno być w kolejnych tomach. Gdzie szukać odnośnych przepisów?
Pozdrawiam serdecznie
OLUSIA