Aktualności:

21 Rocznica IFAR - króciutka refleksja rocznicowa... --> http://www.ifar.pl/index.php/topic,5040.0.html

Menu główne

reklamacje pocztowe

Zaczęty przez łucja, Luty 10, 2025,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

łucja

Proszę o radę.Czy reklamacje pocztowe dotyczące nie dostarczonych przez Pocztę Polską decyzji, należy klasyfikować i znakować znakiem sprawy dot. danej decyzji (kat.BE10) czy klasyfikować w osobnej klasie np.1510 lub 2630 (kat.B5)?

gtrafalski

To jest część akt prowadzonej sprawy. Jeżeli sprawa składa się tylko z decyzji to ja bym dołożył do decyzji. Zawsze to jakaś informacja, że ktoś jej nie odebrał.

łucja


łucja

A co z reklamacjami zbiorczymi? Po nie uwzględnieniu  kilkunastu reklamacji poczty wydział, który prowadzi kancelarię,  pisze pismo do Poczty. Pismo jest jest rejestrowane na spisie spraw i opatrzone znakiem sprawy ( np. klasa 2630). Po udzieleniu odpowiedzi przez Pocztę, pismo jest następnie kserowane i wpinanie pod  reklamowane decyzje, które prowadzi dział merytoryczny. Oryginał pisma zostaje w aktach sprawy komórki, prowadzącej kancelarię. Czy to prawidłowo?

łucja

Wszystko już wiem. Nie ma tematu :)