1. To rzeczywiście nie najlepsze miejsce na tego typu pytania. Pytanie nie dotyczy baz danych, czy systemu informacji o zasobie, a porady typu "Jak to zrobić?". A więc lepszy byłby "Help desk".
2. Oczywiście najlepsza byłaby opcja drukarki z dupleksem, ale nie każdy taką ma i sporo ona kosztuje. Każda drukarka ma swoje indywidualne ustawienia, które zależą od jej typu, ale zazwyczaj jest jakaś opcja pozwalająca na drukowanie dwustronne (we właściwościach).
3. Przerzucanie raportu do Worda to nie najlepszy pomysł. Lepiej do Excela, wtedy można go wyedytować, posortować, etc. Jednak i to nie załatwia przecież drukowania wielostronnych dokumentów, o co chodzi p. Deryło. Nie rozumiem więc po co:
Próbowałam przerzucać takie raporty do Worda, ale wtedy tracą one np. linie oddzielające poszczególne rekordy (tzn. infomacje pochodzace z jednego rekordu).
To ciągle ten sam wielostronicowy dokument i ta sama drukarka...
4. W najnowszej wersji bazy IZA
nie ma możliwości drukowania stron parzystych i nieparzystych. Mam nadzieję, że mamy na myśli IZĘ 5.0 (a właściwie 5.cośtam bo już straciłem rachubę)
5. Tworzenie raportów do baz, a ich drukowanie to dwie różne sprawy.
6.
Ścieśnianie zaś wydruków najlepiej i tak wychodzi w... Accessie
Niestety nie zawsze. Czasem lepiej przenieść do Excela, wyrzucić niepotrzebne (z naszego punktu widzenia) pola, zostawić resztę i posortować jak komu wygodnie. Raporty narzucają pewien stały wygląd wyników wyszukiwania, mają sporo pustych miesc + rozbudowane nagłówki, etc.