Autor Wątek: Sytstem EZD w starostwie  (Przeczytany 1199 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline monika1694

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 5
Sytstem EZD w starostwie
« dnia: Marzec 03, 2023, »
Mam pytanie odnośnie EZD.
Posiadamy w starostwie program Finn jako pomocniczy do tradycyjnego obiegu dokumentów. Jednak od jakiegoś czasu dostajemy naciski aby wytypować JRWA i wprowadzić EZD. Mamy co do tego sporo wątpliwości, jakie EZD najbezpieczniej wytypować, po wstępnej rozmowie z naczelnikami wydziałów nie mamy za wiele pomysłów - każdy się broni, każdy woli papier...
Szef chciałby dokumenty które teoretycznie zabierają najwięcej miejsca np. pozwolenia na budowę a wiadomo że tak się nie da. Czasem ciężko wytłumaczyć ze braki miejsca w archiwum nie skończą się jeśli wprowadzimy EZD w życie w naszym urzędzie.
Czy ktoś z was ma w urzędzie wprowadzone częściowo EZD ? Czy może się podzielić doświadczeniem ? Jak do tego podejść żeby nie strzelić sobie w kolano ? Na szkolenie z tego zakresu wybieramy się dopiero 21 marca więc może ktoś mnie wcześniej troszkę oświeci i rozjaśni pewne sprawy ? np. jaki duży skład chronologiczny, jakie JRWA przenieść na początek do EZD, jak podchodzi archiwum państwowe do EZD ?