Proszę Was o radę w sprawie postępowania z materiałami do serwisu internetowego, jakie zamieszcza mój urząd. Są to najczęściej krótkie komunikaty, opatrzone kilkoma zdjęciami, które pisze rzecznik prasowy. Następnie przesyła te komunikaty drogą emailową do osoby, która je umieszcza na stronie internetowej urzędu. Ostatnio jako koordynator czynności kancelaryjnych poprosiłam osobę która się tym zajmuje, aby drukowała te komunikaty i umieszczała je w teczce o symbolu "0344 Materiały do serwisu internetowego", gdyż bez tego tracimy te unikalne informacje o działalności urzędu. Niestety jej przełożony nie zgodził się na to, ze względu na zbyt duże zużycie papieru (max kilka kartek dziennie, co daje wg mnie max ryzę papieru rocznie). Uważam to za nieprawidłowe ponieważ są to materiały archiwalne i w tradycyjnym systemie wykonywania czynności kancelaryjnych powinny być one drukowane (nie są tez nagrywane na IND). Jak to u Was wygląda? Wybieram się do swojego przełożonego, aby o tym porozmawiać i potrzebuję wsparcia