Autor Wątek: Dokumentacja z audytu  (Przeczytany 569 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Użytkownik

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 11
Dokumentacja z audytu
« dnia: Październik 05, 2022, »
Dzień dobry, mam pytanie odnośnie archiwizacji dokumentacji z audytu. Według JRWA dokumentacja z audytu - sprawozdania, plany itp. (kat. A). Co jednak z dokumentami roboczymi do audytu ? Szczególnie chodzi mi tutaj o korespondencję z jednostkami w sprawie przeprowadzonego audytu, kopie jakiś dokumentów, których audyt dotyczył. Czy powinno się wszystko razem przechowywać jako kat. A ? Czy rozdzielić to w jakiś sposób ? Będę wdzięczna za podpowiedź :)

Offline Barsa

  • młodszy(a) archiwista(ka)
  • *
  • Wiadomości: 146
Odp: Dokumentacja z audytu
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 14, 2022, »
Dla mnie raczej to jest całość "sprawy" i powinno zostać.
Jako przykład podam akta kontroli, gdzie protokół i korespondencja merytoryczna to jakieś 100 kartek a 30 tomów po 5 cm każda teczka to załączniki do niej typu ksera faktur czy przetargów ale cóż, całość to akta tej kontroli (dla mnie to bez sensu, ale ja chyba jestem za "praktycznym" archiwistą ;) ).