Internetowe Forum Archiwalne > Metodyka Archiwalna

Dokumentacja z audytu

(1/1)

Użytkownik:
Dzień dobry, mam pytanie odnośnie archiwizacji dokumentacji z audytu. Według JRWA dokumentacja z audytu - sprawozdania, plany itp. (kat. A). Co jednak z dokumentami roboczymi do audytu ? Szczególnie chodzi mi tutaj o korespondencję z jednostkami w sprawie przeprowadzonego audytu, kopie jakiś dokumentów, których audyt dotyczył. Czy powinno się wszystko razem przechowywać jako kat. A ? Czy rozdzielić to w jakiś sposób ? Będę wdzięczna za podpowiedź :)

Barsa:
Dla mnie raczej to jest całość "sprawy" i powinno zostać.
Jako przykład podam akta kontroli, gdzie protokół i korespondencja merytoryczna to jakieś 100 kartek a 30 tomów po 5 cm każda teczka to załączniki do niej typu ksera faktur czy przetargów ale cóż, całość to akta tej kontroli (dla mnie to bez sensu, ale ja chyba jestem za "praktycznym" archiwistą ;) ).

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

Idź do wersji pełnej