Internetowe Forum Archiwalne > Archiwa Zakładowe

dokumentacja pracownicza

(1/1)

Kinia:
Czy dla dokumentacji pracowniczej (rozliczenia czasu pracy, odzież robocza)oraz dla ZFŚS tworzy się nr spraw? I cze teczki te powinny mieć spis spraw?

EwelinaP:
Rozliczenia czasu pracy nie tworzą akt sprawy. Podobnie jak np. rejestr wydanej odzieży roboczej. Dla ZFŚS raczej sprawy zakładamy. Każda pomoc, pożyczka, zapomoga, nagrody, organizacja wycieczki, czy imprezy integracyjnej tworzy sprawę.

Kinia:
W takim razie jak numerować sprawy dla zfśs? wyliczenie odpisu, plan wydatków, wysokości świadczeń powinny mieć jedną sprawę? Oświadczenia o dochodach pracowników to także jedna sprawa?
Jeszcze mam pytanie do dokumentacji pracowniczej? Jaką macie kat. archiwalną w swoich jrwa jeśli chodzi o te dokumenty? Bo u nas jest B3 i B5. Czy zmieniał ktoś ta kategorię i mógłby się podzielić wnioskiem? na co się powołać?

łucja:
Podłączę się pod wątek. Rozumiem, że dla dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy (wnioski urlopowe, rozliczenia czasu pracy) zmieniła się kategoria archiwalna na B!) (w archiwach zakładowych). Obowiązuje nas JRWA wynikający z  Rozporządzenia PRM z 18 stycznia 2011 r. Czy urząd administracji zespolonej musi wystąpić o zmianę JRWA do wojewody? Na jakiej podstawie zmieniamy kategorię ( w naszym JRWA nie ma oznaczenia B* tylko jest podana mniejsza liczba lat np. B5 zamiast obowiązujących od 2019 r. B10).

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

Idź do wersji pełnej