Autor Wątek: Archiwum zakładowe praca  (Przeczytany 1276 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Janina100

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 6
Archiwum zakładowe praca
« dnia: Luty 07, 2022, »
Pracuje od roku w archiwum zakładowym. Nie radzę sobie w pracy. Jestem po studiach, ale to co dzieje się w mojej jednostce odbiega od tego co uczyłam się na studiach. Jestem zagubiona, czuję że wszystko robię źle. Przyjmowanie rzeczy do archiwum to męka, nikt nie szanuje jrwa.. Muszę to zwracać, a potem wykłócać się o uporządkowanie dokumentów. Nie umiem pracować w tym miejscu, jestem zagubiona. Jak wy radzicie sobie w pracy? Macie jakieś wskazówki co zrobić, żeby Czuc się pewniej przy dokumentacji? Teoretycznie jest ok, ale gdy przychodzi pratktka to wymiękam.

Offline KEwelina

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 9
  • Płeć: Kobieta
Odp: Archiwum zakładowe praca
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 08, 2022, »
Moim zdaniem trzeba w tej pracy mieć dużo stanowczości i pewności siebie. Nie dać sobie wejść na głowę. Osobiście zanim ktoś coś chce mi przekazać sprawdzam to w komórce organizacyjnej. Dopóki to nie jest uporządkowane nie biorę tego. Niestety tu trzeba to stanowczo powiedzieć. Różne są reakcje niestety bo ludzie też są różni.
Pozdrawiam
Ewelina :)

Offline homo novus

  • młodszy(a) archiwista(ka)
  • *
  • Wiadomości: 125
Odp: Archiwum zakładowe praca
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 08, 2022, »
Poza stanowczością trzeba mieć też wsparcie szefostwa - cóż z tego że się każe pracownikom jednostki uporządkować jeśli ktoś na górze będzie brał  w obronę biednych, zapracowanych urzędników i powie że trzeba przejmować to niewiele można poradzić.

Offline sirsilis

  • archiwa_2.5
  • st. kustosz(ka)
  • *
  • Wiadomości: 998
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Archiwum zakładowe praca
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 08, 2022, »
no bez wsparcie z góry  będzie słabo...

Offline lukas_drill

  • młodszy(a) archiwista(ka)
  • *
  • Wiadomości: 158
Odp: Archiwum zakładowe praca