Autor Wątek: Zaginięcie dokumentacji  (Przeczytany 421 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline KarolaAZ

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 41
Zaginięcie dokumentacji
« dnia: Styczeń 17, 2022, »
Witam,
ostatnio strona złożyła pismo w sprawie udostępnienia kopii dokumentów z archiwum zakładowego z roku 1978. Jak się okazało powinniśmy mieć na stanie taką teczkę. Niestety nie ma :( Nie mam pojęcia co się z nią stało. Nie została wypożyczona, udostępniona, reszta teczek z tego składu jest oprócz tej jednej.
Rozmawiałam z AP i mam przeprowadzić komisję która sporządzi protokół z zaginięcia akt.
Czy ktoś miał podobną sytuację? Czy mam sporządzić protokół z zaginięcia akt i tyle? Czy przeprowadzaliście skontrum dokumentacji?

Offline sirsilis

  • archiwa_2.5
  • st. kustosz(ka)
  • *
  • Wiadomości: 998
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Zaginięcie dokumentacji
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 17, 2022, »
zróbcie protokół  jak chce AP, w takiej sytuacji skontrum też by się przydało

Offline KarolaAZ

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 41
Odp: Zaginięcie dokumentacji
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 17, 2022, »
Czyli sam protokół z zaginięcia akt?
Ale komisje powołam w drodze zarządzenia?

Offline sirsilis

  • archiwa_2.5
  • st. kustosz(ka)
  • *
  • Wiadomości: 998
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Zaginięcie dokumentacji
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 17, 2022, »
a co mówi wasza instrukcja archiwalna na  ten temat procedury zaginięcia akt ???
albo komisja zrobi protokół albo sam archiwista Pytanie tylko czy sam archiwista może powołać komisje czy dyrektor najlepiej dopytać sie AP :)