Jak przechowujecie dokumentację pracowniczą w archiwum? Jak niektórzy pracownicy mają 50-letni okres przechowywania a niektórzy 10-letni. Nie wiem jak to praktycznie zrobić żeby grało. Czy jak przekazujecie do archiwum to rozdzielacie dokumenty "starych" i "nowych" pracowników? Wtedy powstaną dwie teczki B50 i B10, czy jakies inne macie rozwiązanie?
Tez jeszcze nie przyjmowałam akt osobowych z kat. B10, ale zrobię to na tym samym spisie zd-od, gdyż mam zbiór akt osobowych dla których jest wspólna dodatkowa ewidencja, która jest prowadzona w sposób ciągły, oprócz sygnatur archiwalnych. Kategorię B10 i B50 można łączyć. Przy brakowaniu nie widzę problemu, aby teczki z kat. B10 wyjąć, a B50 przechowywać dalej.
Ja w swoim jrwa okres przechowywania dokumentacji pracowniczej(rozliczenia czasu pracy, urlopy) mam B5, taki mi przysłali i zaakceptowali w tamtym roku. Dziwię że nie maja pojęcia jaki powinien być okres przechowywania tej dokumentacji. Robię porządek w aktach i chyba muszę rozgraniczyć tych pracowników zatrudnionych do 2019 i od 2019, czyli będą podwójne teczki z różnymi okresami przechowywania, a poza tym trzeba pisać do AP o skorygowanie tych okresów. Jak wy macie w swoim jrwa jeśli chodzi o dokumentację pracowniczą?
W jrwa dla gmin z 2011 r., który mnie obowiązuje tez jest B5. W tej chwili wiedząc, że te okresy są wydłużone po prostu nie typuję jej do brakowania tylko mam zamiar odczekać te 10 lat. Na razie nie mam w planach zmian w jrwa, ale chętnie się dowiem jak praktyka wygląda u innych.