Internetowe Forum Archiwalne > Archiwa Zakładowe
Teczka zbiorcza i spisy spraw - akta osobowe
Danuta J. Samek:
To wcale nie jest jasne. Jakie jest kryterium układania tych dokumentów do teczki zbiorczej? Jeśli tym kryterium nie jest człowiek=pracownik, to co nim jest? Proszę mi wyliczyć powiedzmy 10 pierwszych od góry dokumentów.
łucja:
Definicja teczki zbiorczej" w przypadkach określonych odrębnymi przepisami zakłada się teczki zbiorcze, do których odkłada się akta spraw zarejestrowanych w kilku różnych spisach spraw". Akta osobowe prowadzi się wg odrębnych przepisów (z podziałem na części: A, B, C i D) sprawy rejestruje się odpowiednio do klas w JRWA.Tak to rozumiem.
Danuta J. Samek:
Najmocniej panią przepraszam, ale wycofuję się z dyskusji. Nie wiem, o czym pani mówi. Dla mnie to 2+2=5.
łucja:
Kadry rejestrują różne sprawy dotyczące pracowników w różnych spisach spraw, a dokumenty te z różnymi znakami spraw i z różnych lat odkładają do akt osobowych (symbol klasyfikacyjny 220). Akta przechowywane są na stanowisku pracy w Kadrach, dopóki pracownik jest zatrudniony (+ dwa lata po ustaniu stosunku pracy). Ale spisy spraw są w teczkach i o te spisy właśnie pytałam 8)
Jarek:
No, ale to tak na zdrowy rozum - skoro są jakieś spisy spraw, które są dokumentami, to powinny one być (wcześniej lub później) zarchiwizowane.
ps. ta pani co się tu tak udziela - nie tylko nie wie o co chodzi, ale nawet nie zna przepisów które ją samą obowiązują, szkoda czasu na dyskusje z nią.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej