Autor Wątek: Przejęcie akt od firmy w likwidacji  (Przeczytany 403 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline AniaArch

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 4
Przejęcie akt od firmy w likwidacji
« dnia: Październik 05, 2021, »
Witam, mam problem ponieważ zostały mi przekazana akta od firmy, która jest w likwidacji.
Firma stworzyła spisy akt.
I teraz mój problem polega na tym co dalej?
Jak postępować z przejętymi aktami?
Gdzie mam włożyć te spisy?
 :'(
Dodam, że spisy są napisane ręcznie nie ma tam miejsca żeby napisać, że coś zostanie zniszczone. 
« Ostatnia zmiana: Październik 05, 2021, wysłana przez AniaArch »

Offline Danuta J. Samek

  • młodszy(a) archiwista(ka)
  • *
  • Wiadomości: 232
Odp: Przejęcie akt od firmy w likwidacji
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 05, 2021, »
Czy istnieje jakiś prawny zapis LIKWIDATORA potwierdzający, że dokumentacja tej firmy ma być dziedziczona właśnie przez pani instytucję?
Pozdrawiam
Danuta J. Samek

Offline AniaArch

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 4
Odp: Przejęcie akt od firmy w likwidacji
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 05, 2021, »
Pracuję w jednostce samorządowej i firma/fundacja, która jest w likwidacji napisała do Zarządu Powiatu by dokumenty zostały przekazane nam, w związku z tym na posiedzeniu zarządu podjęli decyzję o przekazaniu nam tych dokumentów - ale uchwały w tej sprawie nie mam.
Tylko firma/fundacja, która się likwiduje napisała pismo, że przekazuje nam dokumenty zgodnie ze sporządzonymi spisami.

Offline Danuta J. Samek

  • młodszy(a) archiwista(ka)
  • *
  • Wiadomości: 232
Pozdrawiam
Danuta J. Samek