Aktualności:

UWAGA:  - Upgrade do wersji 2.1.4 - zakończony... proszę o zgłaszanie ewentualnych błędów tutaj: http://www.ifar.pl/index.php/topic,5037.msg32648.html#msg32648

Menu główne

Poprawa do AP

Zaczęty przez młodziak, Październik 28, 2021,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

młodziak

Witam! Mam pytanie, ponieważ wysłaliśmy Instrukcję Kancelaryjną i JRWA do poprawy. Wystąpiła jednak zmiana organizacyjna i trzeba uaktualnić JRWA a dokumenty te dopiero co zostały przekazane do archiwum do sprawdzenia. Czy napisać pismo o zmianie teraz czy dopiero po fakcie jak je sprawdzą i odeślą? Zależy taż nam, żeby owe normatywy zaczęły funkcjonować od 1.01.2022 roku. Proszę o radę.

archiwistka90

Teraz, po co ktoś ma nad tym pracować jak zaraz będzie trzeba zmieniać

młodziak

Bo rozumiem, że każdą zmianę, i w JRWA i zmianę organizacyjną, muszę zgłaszać do mojego AP?

Jarek

Jrwa co do zasady nie ma nic wspólnego ze strukturą organizacyjną jednostki.
Generalnie, jeśli masz tego typu wątpliwości, to pytaj u źródła czyli w archiwum państwowym, nie zjedzą Cię  ;)
Jarek Orszulak