Autor Wątek: Porządki w AZ, pytania dot. spisów z/o, pieczęci, podwójne spisy, braki  (Przeczytany 861 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Nadya

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 17
  • Płeć: Kobieta
Witam,
od 3 lat pracuję w archiwum zakładowym w PUP, od 3 miesięcy jako archiwista. W zeszłym roku mieliśmy montowane nowe regały, stąd wszystko praktycznie trzeba było przeorganizować. No i w tym roku podczas ponownej reorganizacji i porządkowania archiwum powychodziły różne "kwiatki". Stąd kilka moich pytań, może ktoś z Państwa miał podobne sytuacje, na pewno kilka powieli się z innymi wątkami. I jeszcze kilka, którymi zagięła mnie moja Pani Kierownik :) Dodam iż jestem po kursach I i II stopnia, robionych 2 lata temu.

1. Czy spisy zdawczo odbiorcze muszę być drukowane po jednej stronie czy mogą być drukowane dwustronnie (pytanie stąd, ponieważ zawsze poprzedni pracownik kazał drukować pojedyncze strony, każda na nowej kartce bez uzasadnienia, a dostałam wydruk obustronny z zapytaniem DLACZEGO TAK NIE MOŻE BYĆ i nie wiem, czy jest na to jakiś "przepis" czy to po prostu wymysł poprzedniego archiwisty).

2. Czy spisy zdawczo-odbiorcze przyjęte przez pracownika archiwum muszą być podpisane z pieczęcią czy wystarczy sam podpis archiwisty? (nie znalazłam odpowiedzi w aktach prawnych, a muszę na to pytanie odp. kierownikowi, dlaczego do tej pory zawsze musiało być z pieczęcią i skąd to wynika. Mam kilka zaległych niepodpisanych spisów, które muszę podpisać, jednak pieczęć mam dopiero od niedawna, a spisy z czasów kiedy jej nie posiadałam).

3. Czy w momencie kiedy przytrafiały mi się spisy z/o z podwójnymi numerkami, oraz numery puste, pominięte to czy dobrym pomysłem jest wykorzystać te puste miejsca aby zlikwidować podwójne spisy ?