Autor Wątek: Sprawozdanie z działalności archiwum  (Przeczytany 317 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline milka120109

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 11
Sprawozdanie z działalności archiwum
« dnia: Luty 26, 2021, »
Witam. Pytanie błahe/niebłahe ;). Co wpisujecie w opisie lokalu archiwum zakładowego ?  :) Pozdrawiam

Offline Dory

  • młodszy(a) archiwista(ka)
  • *
  • Wiadomości: 276
Odp: Sprawozdanie z działalności archiwum
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 26, 2021, »
Liczba magazynów do przechowywania, metraż, usytuowanie w budynku (która kondygnacja? budynek biurowy?), wyposażenie (gaśnice, drabina, termometr, higrometr, regały), instalacje (gazowe, wodociągowe), ewentualnie np. systemy ostrzegania przed pożarem.
Macie instrukcję archiwalną? Tam są szczegóły w rozdziale "Lokal archiwum zakładowego", przynajmniej powinny być.

Offline Danuta J. Samek

  • młodszy(a) archiwista(ka)
  • *
  • Wiadomości: 107
  • Kierownik Biura Zarządzania Dokumentacją
Odp: Sprawozdanie z działalności archiwum
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 26, 2021, »
Proszę wpisać prawdę. I tak przyjdą z AP i sprawdzą. Pozdrawiam.
Pozdrawiam
Danuta J. Samek
Starostwo Powiatowe w Piasecznie

Offline milka120109

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 11
Odp: Sprawozdanie z działalności archiwum
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 09, 2021, »
Dziękuję za odpowiedzi  :)