Drodzy Archiwiści, w moim urzędzie gros spraw dotyczy kontroli drogowych. Kontrole te podzielono na 4 rodzaje, oraz przyjęto zasadę, że pismem wszczynającym sprawę jest protokół kontroli. Czasami zdarza się, że w wyniku jednej kontroli wszczynane jest postępowanie administracyjne także na zarządzającego firmą.Początkowo sprawy te znakowano w ten sposób, że nadawano im znak sprawy zawierający kolejny numer kontroli, różnicując po właściwym znaku sprawy rodzaj kontroli przez dodanie literki D (drogowa) lub D-Z (drogowa na zarządzającego). Potem jednak odstąpiono od tego i obecnie do kontroli na zarządzającego tworzy się osobny spis spraw, a numer kontroli nie wynika z numeru widniejącego na protokole kontroli (tylko z l.p. na spisie spraw). Należy robić kserokopie pierwotnego protokołu kontroli i umieszczać na nim dwa znaki sprawy: wynikający z protokołu kontroli drogowej i osobny wynikający ze spisu spraw na zarządzającego, również na spisie spraw w kolumnie znak pisma, podaje się znak sprawy z protokołu wszczynającego kontrolę drogową. Czy takie znakowanie jest prawidłowe?