Tworzę dopiero JRWA i kierownik zapytał czy coś takiego mogli byśmy stworzyć bo bardzo ułatwiłoby im to pracę i chciałby to wyodrębnić. Stąd moje pytanie bo może ktoś coś takiego ma i czy poleca lub odradza?
[/quote]
Hmm wydaje mi się, że - mimo chęci ułatwienia sobie pracy - to nie przejdzie w AP, jeśli takowemu podlegacie, przy czym co AP, to obyczaj (naprawdę AP różnie podchodzą do niektórych kwestii).
Czy zaglądałeś na stronę NDAP? - tu jest przykładowy JRWA dla OPS.
https://www.archiwa.gov.pl/pl/zarzadzanie-dokumentacja/zarz%C4%85dzanie-dokumentacj%C4%85?start=5Zasadniczo obowiązują pewne schematy haseł klasyfikacyjnych w JRWA; jednym z elementów jest dokumentacja projektów (finansowanych najczęściej ze środków zewnętrznych) - taką dokumentację może prowadzić koordynator projektu (i zapewne powinien), ale wątpię, by przeszła nazwa "teczka koordynatora projektu" - to tak jakby nazwać "Faktury Pani Krysi"
Może jednak wypowiedziałby się ktoś z OPS-u?