Autor Wątek: zatwierdzenie dokumentów  (Przeczytany 486 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline młodziak

  • młodszy(a) archiwista(ka)
  • *
  • Wiadomości: 70
zatwierdzenie dokumentów
« dnia: Październik 29, 2020, »
Dzień dobry. Pragnę prosić was o radę drodzy archiwiści, ponieważ piszę pismo do AP o zatwierdzenie dokumentów kancelaryjnych (Instrukcji Kancelaryjnej, JRWA, Instrukcji Archiwalnej). Pojawiło mi się pytanie czy samodzielnie mogę takie pismo napisać i jak je zaadresować czy do Dyrektora AP czy po prostu do samego AP? Wiem, pewnie putanie banalne, ale jednak mam zagwozdkę  :-\  :-[

Offline Rovan

  • st. kustosz(ka)
  • ******
  • Wiadomości: 1214
Odp: zatwierdzenie dokumentów
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 29, 2020, »
Z reguły jednostkę na zewnątrz reprezentuje jej kierownik i to on podpisuje się pod wszelkimi pismami wychodzącymi.