Czy mozna stworzyc wymagane 4 czesci nowego zatrudnienia i umieszczac je po ostatnim dokumencie pierwszego zatrudnienia po np. swiadectwie pracy. W ten sposob nie naruszamy dotychczasowej paginacji.
Moim zdaniem zaproponowane przez Ciebie rozwiązanie nie będzie zgodne z zapisami art. 94^5 par. 1 KP. Przepis mówi, że pracodawca "kontynuuje dla pracownika prowadzenie dotychczasowej dokumentacji". Tworzenie w teczce akt osobowych odrębnego zbioru dla drugiego okresu zatrudnienia trudno uznać za kontynuowanie dokumentacji - uzyskalibyśmy w ten sposób de facto dwa osobne komplety akt osobowych, tyle że w jednej okładce, a raczej nie o to chodziło ustawodawcy.
Jeśli akta zostaną wycofane z AZ i będą kontynuowane w komórce, to przed ponownym przekazaniem do archiwum trzeba je będzie po prostu od nowa spaginować.
Czy teczka akt przy ponownym przekazaniu do archiwum powinna zawierac pierwotny opis wraz z skresleniami dokonanymi na poziomie registratury (ilosc stron, daty, itp.) oraz na poziomie archiwum w zakresie skreslenia "pierwszej sygnatury" i nanisieniu obok nowej
Z uwagi na rozbudowaną liczbę elementów opisu akt osobowych, które mogą ulec zmianie w omawianej sytuacji, skreślenia i poprawki sprawią jedynie że cały opis stanie się mało czytelny.
Zalecałbym raczej przepakowanie akt do nowej teczki, zaś pierwotna stronę tytułową, możemy ewentualnie wyciąć i umieścić w nowej teczce, traktując jak pierwszą stronę akt (w przypadku kat. A objęta paginacją).
Tak przy okazji - skupiamy się tylko na aktach osobowych, a przecież przepis KP dotyczący kontynuacji odnosi się do całości dokumentacji pracowniczej - a więc również tej jej części, która nie wchodzi do akt osobowych (dokumentacja w sprawach związanych ze stosunkiem pracy, o której mowa w par. 6 rozporządzenia MRPiPS z 10.12.2018).
Zatem w świetle przepisów, w przypadku ponownego nawiązania stosunku pracy konturować należałoby również np. zbiór wniosków o urlop wypoczynkowy danego pracownika, czy zbiór jego list płac.