Przeczytałam wszystko na temat kserokopii w tym wątku i w innych miejscach. Porządkuję obecnie 3 różne rodzaje segregatorów, każdy to kat.A (?)
1) Sprawozdawczość statystyczna (w segregatorze są wszystkie sprawozdania do GUS, miesięczne, kwartalne, roczne itd.) o symbolu klas.0332 gdzie w uwagach jest napisane "za okresy cząstkowe B5" - pytanie - czy powinnam ten segregator najpierw podzielić na roczne i pozostałe i zrobić dwie teczki??
2) Sprawozdania okresowe z wykonania budżetu kat.A o symbolu klas.3123
3) Sprawozdania roczne, bilans, i analizy z wykonania budżetu kat A. o symbolu klas.3124.
pytanie: w segregatorze 1. jest oryginał sprawozdania F01 , a kserokopia tego dokumentu znajduje się w pozostałych segregatorach. To samo jest z kilkom innymi sprawozdaniami typu rachunek przepływów pieniężnych itp.
Wiem, że nie powinno się archiwizować kserokopii, ale NIE da się tego wytłumaczyć, żeby tylko w jednym segregatorze, prawidłowym był oryginał, a kserokopii nie wkładać do innych. Jest to potrzebne i już.
Nie bardzo chcę wyjmować kserokopie bo a nuż wyjmę taka do której nie będzie oryginału..
Poza tym kserowanie to powszechna przypadłość...
Liczę na podpowiedź.