Autor Wątek: Porządkowanie dokumentacji sprzed 1990 r.  (Przeczytany 155 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Melecjusz

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 12
  • Płeć: Mężczyzna
Porządkowanie dokumentacji sprzed 1990 r.
« dnia: Wrzesień 13, 2020, »
Szanowni Państwo,
Witam, w archiwum urzędu miasta porządkuję dokumentację która ma być następnie przekazywana do archiwum państwowego.
Nie poznałem jeszcze w całości całego zasobu ale zakładam, że będzie to dokumentacja:
- wytworzona po marcu 1990 r.,
- wytworzona przed 1990 r. przez rady narodowe oraz terenowy organ administracji państwowej
- pewnie trafi się też dokumentacja przejęta po zlikwidowanych innych urzędach/instytucjach.

Moje pytanie brzmi jakimi wytycznymi/przepisami się kierować przy opracowywaniu tego typu dokumentacji?
Jakimi przepisami się kierować przy opracowywaniu dokumentacji po marcu 1990 r. a jakimi gdy gminy jeszcze nie funkcjonowały a były rady narodowe?

Dziękuje z góry za wszelkie odpowiedzi.

Offline Michał Szot

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 23
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Porządkowanie dokumentacji sprzed 1990 r.
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 14, 2020, »
W pierwszej kolejności proponuję kierować się § 5 ust. 1 Rozporządzenia MKiDN z 20.10.2015 r.