Autor Wątek: Zgoda na brakowanie  (Przeczytany 817 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline andrzej.s

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 25
Zgoda na brakowanie
« dnia: Wrzesień 17, 2020, »
Witajcie.
Dostaliśmy zgodę od AP na brakowanie dokumentacji kat. B.
Niestety zostaliśmy z tym sami, koordynator przeszedł na emeryturę...

Czy następnym krokiem jest napisanie pisma do starosty o powołanie komisji?
Czy w tym piśmie należy wskazać zarządzenie starosty?

Jak to dalej ma wyglądać?

Offline szymek

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 23
Odp: Zgoda na brakowanie
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 17, 2020, »
Czy archiwista, koordynator, osoba zajmująca się u was archiwizacją pracowała na stanowisku samodzielnym, czy też w ramach jakiegoś wydziału? Jeżeli jest zgoda na brakowanie tzn że wiesz jakie dokumenty powinny być wybrakowane. Wystarczy /tak uważam/ aby naczelnik wydziału, w którym pracował archiwista/koordynator wskaże osobę lub sam wybierze odpowiednią firmę zajmującą się brakowaniem i to wszystko.

Offline Rovan

  • st. kustosz(ka)
  • ******
  • Wiadomości: 1214
Odp: Zgoda na brakowanie
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 17, 2020, »
Komisję powołuje się przed wystąpieniem do AP o zgodę na brakowanie. Zadaniem komisji jest wytypowanie dokumentacji do brakowania.
Skoro macie już zgodę pozostaje tylko wybrać formę, która dokona zniszczenia dokumentacji.