Autor Wątek: Obieg dokumentów i Prowadzenie teczek - Pracownicze plany kapitałowe  (Przeczytany 95 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Czarny1986

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 47
Witam, w związku z faktem planowanego wprowadzenia w mojej instytucji ppk mam kilka kwestii nad którymi się zastanawiam. Na wstępie zapytam czy ktoś z forumowiczów miał już styczność z taką dokumentacją? Jak na razie chyba nie ma konkretnych uregulowań prawnych w tym temacie?
Jeżeli chodzi o moje pytania to po pierwsze jak myślicie czy dokumentacja wytworzona przez komisję, która ma zostać powołana w związku z pkk powinna znaleźć się pod symbolem 001, Własne komisje i zespoły, kat. A. Najbardziej mi to pasuje. Ale może ktoś ma inne zdanie?
Po drugie kwestia poszczególnych pracowników. Odnalazłem informacje mówiące o tym, że część tej dokumentacji należy umieścić w aktach pracowniczych czy też dokumentacji płacowej. Taka opinia np. tutaj https://prawodlapracodawcy.pl/gdzie-przechowywac-dokumentacje-zwiazana-z-ppk/
Jaka opinia jest Wasza opinia na ten temat?
Pozdrawiam